Ca tot ma plangeam ca nu e suficient soare aici

… am reusit sa fac insolatie azi.

Am iesit la pranz in curte, gandindu-ma sa stau acolo o ora, sa citesc si sa ma mai bronzez putin, ca m-am simtit cam palida cat am fost in Bucuresti. Cand am intrat inapoi in casa m-a lovit durerea de cap si am inceput sa am si frisoane. Acum mi-a mai trecut dar tot sunt putin ametita.

Maine port o sapca.

3 gânduri despre „Ca tot ma plangeam ca nu e suficient soare aici

  1. aoleu – SA BEI MULTE MULTE LICHIDE SI SA NU FACI EFORT!

    imi vine sa si rad, adica nu ai facut insolatie in Bucuresti si ai facut de la alea doua raze de soare din Anglia?

  2. Mi-am revenit acum. O aspirina ar fi fost buna, nu m-am gandit la timp.

    Cu soarele din Bucuresti stiu cum sa ma port. Aici m-a luat prin surprindere. :D

Lasă un comentariu