Traiesc!

Si s-au facut doua luni de cand n-am mai scris nimic, probabil deja nu mai da nimeni pe aici, dar o sa incerc totusi sa mai scriu cate ceva.

M-am mutat in casa noua; mi-am recuperat una din plante la sfarsitul expozitiei pentru care le crescusem, am plantat-o intr-un ghiveci si acum tot face rosii mici si dulci; m-am luptat cu paienjenii din gradina, am facut remiza, dar astept sa vina iarna, or sa inghete ei candva; am avut expozitia de sfarsit de an la scoala; am fost in concediu prin Turcia cu tata; m-am intors in Anglia unde am gasit un Wii nou si plin de jocuri in sufragerie. O singura chestie din lista asta este responsabila pentru cat de putin voi scrie in urmatoarele luni.

Un gând despre „Traiesc!

  1. hammm… matt parca se pregatea de examene acasa. „chestia din lista” l-a mobilizat, sunt sigura

Lasă un comentariu